We kondigen trots een nieuwe samenwerking aan met het Brusselse mediabedrijf BRUZZ en uitgeverij Rossel, de uitgever van Le Soir. Vanaf september zijn beide media officiële partners van Vorst Nationaal. Deze strategische samenwerking zal de zichtbaarheid van de bands en artiesten die er optreden aanzienlijk vergroten. Dankzij de gecombineerde mediakracht van BRUZZ en Le Soir, die een breed publiek in Brussel en Wallonië bereiken, kunnen artiesten rekenen op meer exposure. “Onze nieuwe mediapartners zullen een belangrijke rol spelen in het promoten van de evenementen in Vorst Nationaal”, zegt Andries Schotte, mediaplanner bij be•at.”We kijken uit naar de mogelijkheden die deze samenwerking biedt om muziekliefhebbers te inspireren. We danken BRUZZ en Le Soir voor hun enthousiasme en betrokkenheid.”
Be•at presenteert succesverhaal op de Zendesk Showcase in Londen
— Texte français ci-dessous — Een uitstekende klantenservice vereist geweldige tools om medewerkers in hun taak te ondersteunen. Ricardo Silva van het