De kracht van crowdcommunicatie: reflecteren op Eurosonic Talks

Vorige maand had het be•at team het voorrecht om de YES Group sessies op Eurosonic bij te wonen, en dat was een verrijkende ervaring. Van Emma Parkinson’s inzichtelijke keynote over noodplanning tot Ise Murphy-Morris die het belang van Zone X belichtte en Ruud van Buren’s perspectief op het managen van de vroege aankomst van een jong publiek – de discussies waren niets minder dan inspirerend.

Een van de belangrijkste dingen die bleef plakken, was het groeiende belang van het effectief managen van het bewuste en onbewuste brein bij invloedrijke crowd communicatie. Het begrijpen van de nuances en het benutten van de verschillen tussen beiden kan het succes van onze benaderingsstrategieën aanzienlijk verbeteren.

In tegenstelling tot de traditionele marketinggedachte van herhaling, benadrukten de sprekers de effectiviteit van het produceren van gevarieerde content wat crowd communicatie betreft. Het is een paradigmaverschuiving die de conventionele opvattingen uitdaagt. Tegelijk zorgt het voor nieuwe inzichten om onze bezoekers op een zinvolle manier te benaderen.

We danken Morton Therkildsen, Alexandra van Samson en Pascal voor het organiseren van deze inspirerende editie van de YES Group sessies.

^BK

Meer nieuws

be•at faciliteert elk jaar meer dan 600 concerten, shows en voorstellingen in haar 5 arena’s en 3 theaters in België. Je kan het zo gek niet bedenken of het past in onze zalen: productpresentatie, congressen, persconferenties, bedrijfsfeesten, teambuildings, vakbeurzen, publieksbeurzen, concerten en party’s. Dankzij onze onbeperkte mogelijkheden kunnen we vlot alle mogelijke events faciliteren in Antwerpen, Brussel, Gent of Hasselt.

© Alle rechten voorbehouden – be•at, Schijnpoortweg 119, 2170 Merksem (Antwerpen)