TRIXXO nieuwe naamsponsor van arena en theater van Sportpaleis Group in Hasselt

Na het lanceren van de innovatieve Proximus Pop-Up Arena in Middelkerke meldt Sportpaleis Group opnieuw goed nieuws. Dienstencheque- en uitzendbedrijf TRIXXO uit Hoeselt verbindt de volgende vijf jaar zijn naam aan de arena en het theater in Hasselt.

“Na een moeilijke periode omwille van het coronavirus zijn we enorm blij dat bezoekers, promotoren, leveranciers en partners nooit het vertrouwen in onze organisatie zijn verloren. Het voelt dan ook bijzonder goed om ook TRIXXO mee aan boord te hebben”, aldus Jan Van Esbroeck, CEO Sportpaleis Group. “De volgende vijf jaar gaan we samen op pad om zowel de arena als het theater in de ruime regio rond Hasselt sterker in de markt te zetten.”

Naamsponsoring als extra wapen in groeistrategie

Uitzend- en dienstenchequebedrijf TRIXXO ziet deze samenwerking als extra wapen in hun groeistrategie. CEO Frank Vliegen: “Binnen ons uitzendkantoor hebben we een eigen horeca-tak, de evenementensector ligt ons dus nauw aan het hart. De opportuniteit deed zich voor en we zijn er gewoon voor gegaan. Waarom? Investeren blijft nodig, ook in een crisisperiode. Het coronavirus is amper op zijn retour of een nieuwe ‘crisis’ dreigt: krapte op de arbeidsmarkt. De ‘War for talent’ was nog nooit zo groot. Als bedrijf kan je dan zitten afwachten of er iets aan doen. En bij TRIXXO kiezen we altijd voor het tweede. We zien deze naamsponsoring als extra uithangbord voor onze firma, maar ook als rekruteringscampagne. Deze samenwerking gaan we als een hefboom gebruiken om instroom te creëren en incentives te organiseren naar klanten, personeel en uitzendkrachten.”

Louise Arimont, COO van TRIXXO Dienstencheques, treedt haar collega uit het managementteam bij. “Ook de job van huishoudhulp is een knelpuntberoep. We zijn verplicht om alles uit de kast te halen, willen we de beschikbare jobs ingevuld krijgen”, vult ze aan.

De komende weken zal de sponsorovereenkomst ook op het terrein zichtbaar worden. Meer dan ooit zijn TRIXXO Arena en TRIXXO Theater klaar om een succesvolle doorstart te maken.

Op de foto van links naar rechts: Frank Vliegen, CEO TRIXXO Jobs; Jan Van Esbroeck, CEO Sportpaleis Group; Bert Lambrechts, raad van advies TRIXXO; Nina Derwael, Olympisch kampioen en ambassadrice TRIXXO; Louise Arimont, COO van TRIXXO Dienstencheques en Jeroen Poesen, CEO TRIXXO Groep

Meer nieuws

be•at faciliteert elk jaar meer dan 600 concerten, shows en voorstellingen in haar 5 arena’s en 3 theaters in België. Je kan het zo gek niet bedenken of het past in onze zalen: productpresentatie, congressen, persconferenties, bedrijfsfeesten, teambuildings, vakbeurzen, publieksbeurzen, concerten en party’s. Dankzij onze onbeperkte mogelijkheden kunnen we vlot alle mogelijke events faciliteren in Antwerpen, Brussel, Gent of Hasselt.

© Alle rechten voorbehouden – be•at, Schijnpoortweg 119, 2170 Merksem (Antwerpen)