Ontdek de najaarscampagne van Vorst Nationaal

— Texte français ci-dessous —

Deze week lanceren we een campagne om de kalendercommunicatie van Vorst Nationaal een flinke boost te geven. We bundelen onze krachten met bestaande partners en externe kanalen, met een indrukwekkende mediawaarde van 110.000 euro. Het doel is om tijdens de herfstmaanden nieuwe bezoekers aan te trekken naar onze website. Concreet streven we naar een miljoen bezoekers tussen oktober en december 2023. De zwaartekracht van de campagne vindt plaats tussen 6 en 19 november.

Wat mag je verwachten?

  • We zetten maximaal onze eigen kanalen in en versterken met extra inhoud voor social media, website en e-mails.
  • Gedurende november en december zetten micro-influencers de kalender en hun bezoek aan Vorst Nationaal in de spotlight.
  • Hou je mailbox in de gaten voor onze speciale thema-mailings en bannering in onze nieuwsbrief.
  • Out-of-home zijn we aanwezig op digitale schermen verspreid over Brussel, op schermen in de Brusselse Nieuwstraat, posters in fitnesscentra, bioscopen en horeca.
  • Er is ook een luik paid advertising en een online samenwerking met The Brussels Times.

Maar dat is nog niet alles. Ticketmaster Marketing bekijkt ook hoe het de kalender van Vorst Nationaal een duwtje in de rug kan geven en voorziet gedurende deze periode extra bannering op haar website. Bovendien worden onze evenementen sinds deze week ook opgenomen op de website van Visit.Brussels, waardoor we nog meer zichtbaarheid krijgen.

Découvrez la campagne d’automne de Forest National

Cette semaine, nous lançons une campagne pour booster la communication concernant le calendrier de Forest National, en collaboration avec nos partenaires existants et des canaux externes, pour une valeur de 110.000 euros. Le but est d’attirer de nouveaux visiteurs vers notre site web pendant les mois d’automne. Concrètement, notre but est d’avoir un million de visiteurs entre les mois d’octobre et de décembre 2023. La partie principale de la campagne aura lieu entre le 6 et le 19 novembre.

À quoi pouvez-vous vous attendre ?

  • Nous allons utiliser nos propres canaux au maximum et les renforcer avec du contenu supplémentaire sur nos médias sociaux, notre site web et dans nos e-mails.
  • Pendant les mois de novembre et de décembre, des micro-influenceurs mettrons pleins feux sur le calendrier et leurs visites à Forest National.
  • Gardez un œil sur votre boîte mail pour nos e-mails thématiques et les publicités dans notre newsletter.
  • En dehors de cela, nous serons également présents sur des écrans digitaux répandu dans la ville de Bruxelles, des écrans dans la Rue Neuve à Bruxelles et des posters dans des centres de sport, des cinémas et l’horeca.
  • Finalement, la campagne comprend du paid advertising et une collaboration digitale avec The Brussels Times.

Mais ce n’est pas tout. L’équipe Marketing de Ticketmaster, elle aussi, examine comment booster le calendrier de Forest National et prévoit des publicités supplémentaires sur son site web pendant cette période. De plus, depuis cette semaine, nos événements ont été ajouté au site web de Visit.Brussels, pour encore plus augmenter leur visibilité.

Meer nieuws

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

be•at faciliteert elk jaar meer dan 600 concerten, shows en voorstellingen in haar 5 arena’s en 3 theaters in België. Je kan het zo gek niet bedenken of het past in onze zalen: productpresentatie, congressen, persconferenties, bedrijfsfeesten, teambuildings, vakbeurzen, publieksbeurzen, concerten en party’s. Dankzij onze onbeperkte mogelijkheden kunnen we vlot alle mogelijke events faciliteren in Antwerpen, Brussel, Gent of Hasselt.

© Alle rechten voorbehouden – be•at, Schijnpoortweg 119, 2170 Merksem (Antwerpen)