Be•at werkt al enkele jaren succesvol samen met AdRem Intermediagroep. Dit jaar realiseert de uitgeverij drie edities van de Theaterkrant én een gloednieuw magazine voor Vorst Nationaal. Met de unieke Theaterkrant presenteren Stadsschouwburg Antwerpen, Capitole Gent en Trixxo Theater Hasselt in september hun programmering aan een breed publiek. De totale oplage bedraagt 65.500 exemplaren en wordt huis-aan-huis bedeeld. Adrem staat in voor de advertentiewerving, het drukwerk en het verdelen van de publicaties. De opmaak gebeurt door het design team bij be•at.
“In Hasselt is de Theaterkrant aan zijn derde editie toe. Daar komt nu voor de eerste keer ook een editie in Gent en Antwerpen bij”, bevestigt Andries Schotte, mediaplanner bij be•at. “Met de kranten mikken we op een breed publiek in de nabijheid van de theaters. De huis-aan-huisbedeling is daarbij een grote troef. Voor Vorst Nationaal staat de buurtwerking centraal.”
Neem voor meer informatie contact op via promo@beatvenues.be.